onsdag 5 november 2014

Det blir operation :/

Fick lite mindre bra nyheter (det skulle kunna va värre) men det blir operation med narkos för att ta bort min så kallade graviditetstumör :/ 
De tog första varvet bort den under lokalbedövning men eftersom den kom tillbaka inom 1,5 månad så måste de ta bort av vävnaden runtomkring och djupare så då krävs det narkos. Känns lite nervöst, har aldrig blivit nersövd förut men mest nervös är jag över hela situationen med Moa. Jag helammar ju och hon tar inte någon flaska. Hur ska jag fixa detta?
Han la det som brådskande så inom 2 veckor blir det av.


1 kommentar:

  1. Vas är en graviditetstumör? Är det samma som ett myom?
    Jag har alltid varit rädd för att bli nersövd... men det blev brådskande snitt med sonen och bedövningen fungerade inte så jag istället fick sövas ner. Och efter det är jag inte alls rädd för att sövas igen. Värst var det efteråt när man var så trött.

    SvaraRadera